O sakal kesilecek Orçun!

Biz sadece Orçun'un iyiliği için yaşayan bazı insanlardık!

12 Ocak 2012 Perşembe

ne kadar güzel günlerdi - 5


Orçun...
Eskiden böyleydin ya hani?
Ne kadar güzel değil miydi?
Neden şimdi böyle değil?
Orçun...
Gönderen 5oda1salon zaman: 12:00 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

ne kadar güzel günlerdi - 4

Gönderen 5oda1salon zaman: 11:59 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

ne kadar güzel günlerdi - 3

Gönderen 5oda1salon zaman: 11:57 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

ne kadar güzel günlerdi - 2

Gönderen 5oda1salon zaman: 11:53 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

ne kadar güzel günlerdi - 1

Gönderen 5oda1salon zaman: 11:28 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

İzleyiciler

Blog Arşivi

  • ▼  2012 (5)
    • ▼  Ocak (5)
      • ne kadar güzel günlerdi - 5
      • ne kadar güzel günlerdi - 4
      • ne kadar güzel günlerdi - 3
      • ne kadar güzel günlerdi - 2
      • ne kadar güzel günlerdi - 1

Hakkımda

5oda1salon
Profilimin tamamını görüntüle
Harikalar Tic. teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.